wtorek, 16 listopada 2010

Wstaw głowę, jak zrobić śmieszny filmik. Darmowe efekty zdjęciowe online, jibjab, zabawne filmiki z twoim udziałem.

Stwórz ciekawy filmik z twoim udziałem - wstaw głowę do zdjęcia.
Zabawne filmiki Jibjab online - darmowe foto i wideo efekty.
Szukasz darmowych i ciekawych efektów foto albo zabawnych efektów wideo. Wystarczy, że wkleisz swoją głowę i już powstanie zabawny filmik z twoim udziałem - dowiedz się jak zrobić zabawny filmik w roli głównej ze sobą. 

 Na stronie http://sendables.jibjab.com/everyday_fun znajdziemy masę ciekawych i w większości darmowych efektów zdjęciowych i efektów wideo. Dzięki temu w kilka minut stworzymy zabawny i profesjonalny filmik wideo, którym możemy podzielić się ze znajomym. Wystarczy wkleić swoją głowę, głowy naszych znajomych i gotowe - program umożliwia edycję zdjęć, a więc sami niczego praktycznie nie musimy wcześniej robić.

Strona ma naprawdę bardzo dużo zabawnych filmików i możliwości - na pewno zaskoczysz swojego znajomego !

3 komentarze:

  1. Przecież ta strona nie jest darmowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie zrobiłam filmik a kiedy chciałam go wyświetlić po 3 sekundach wyskoczyła kurtynka i info że więcej za opłatą

    OdpowiedzUsuń
  3. POdpucha. Nic nie jest darmowe

    OdpowiedzUsuń